Kära tomten...

2012-12-08 ღ 16:25:00
Jag tycker ändå att jag har varit en bra människa i år. Jag har klarat skolan bra, tagit hand om mina vänner och bekanta och träningen har även den varit regelbunden. :) 
 
Jag ösnkar mig nu
 
En ny dator(Jag vet att detta kan bli svårt, men kasnke en del till den?)
Ett träningsfodral till Iphone 4S(sådant att ha på armen när man tränar)!!!!
Doftljus
Nya träningslinnen och träningsskor inomhus. (eventuellt pengar till detta).!!!!!
En ny väska att ha till skolan då min gått sönder. 
En dag i skidbacken med syskonen. 
Pengar till ett objektiv till min kamera. 
Äggkoppar!!!
Astrid Lindgrens box med alla filmer(Jag rörstår att detta blir svårt men man kan alltid önska?)
Skridskor
En fotokurs
Nytt duntäcke
En liten resväska på hjul!!!
En mixer (blender för den aktive, finns på Siba)
 
C3 30-10103 MIX & GO
 
Puss och kram

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback