Lyckorus.

2012-12-19 ღ 21:31:55
Hej kära blogg!
 
Här kommer kanske det sista inlägget från Uppsala för detta år. Imorgon far jag nämligen hem itll huvudstaaan :)
Idag har jag suttit med mina goa vänner på Blåsen... och pluggat borde det stå här, men frågan är vad vi gjorde mesta delen av tiden... spnade in byxor? Ballade ur? Åt? Startade om datorn? Pratade om Jordens undergång? Ja, jag vet inte men mycket annat blev det iaf. Nu ikväll var jag iallafall i Danmark och såg klassens julspel och det var det bästa julspel jag sett på länge, ett stort grattis till klassen som var grymt bra. Jag log heela julspelet och tårarna var inte långt borta när självaste Panov sjöng solo. Efteråt fikade vi med föräldrarna och barnen och jag fick höra så mycket fint av föräldrarna, att jag varit så omtyckt och att jag gjort ett så fint arbee med eleverna. Det värmer verkligen att få höra sånt. Eleverna blev jätteglada över att jag kom idag och de sa att det kändes som det var jättelänge sen jag slutade, mina söta fiiiina barn, vi ses i vår!
 
Imorgon blir det packa och fixa, julmysa med Terese och sedan kommer bästa lillebror och hjälper mig hem med allt för nu ska jag vara hemma ett tag, jobba och mysa med vänner och familj....och plugga...ja lite.
 
ja jag har valt rätt yrke. 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback