Sista veckan med barnen.

2012-12-11 ღ 17:41:06

God natt alldeles strax. Idag började sista veckan på praktiken och det känns lite trist att snart behöva lämna dem... Så jag försöker ta vara på de sista dagarna nu och alla goa frågor och funderingar. Idag satt jag kvar och laminerade en del till böckerna som de ska få. Imorn ska jag höra klart dem och börja med den andra saken jag tänkt ge dem. Sedan är det träning och arbetet som gäller till på fredag... Ser fram emot helgen då det blir utgång, mys och sedan kommer bästa Emelie hit!!

Men nu kör vi hårt i fyra dagar och imorgon blir det sena bussen så slipper jag stå ute och frysa som idag. Jag och Mattias väntade förgäves på bussen hem idag oxå som aldrig dök upp. Som tur var fick vi skjuts av katta till stora vägen där en annan buss kom, men då var jag redan en isbit :p

Idag är det förresten nobeldagen och jag berättade om Alfred Nobel för barnen. Därefter frågade jag dem vad de skulle uppfinna om de fick chansen.. Och vad många fina svar och bilder jag fick, så otroligt mycket fantasi och kunskap de finns i de små! Jättekul att läsa och höra!

Men nu e de natt :) pussssss!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback