Styrning & kontroll

2012-12-08 ღ 17:25:04
Hej bloggen!
 
Det är lördag idag, men det känns knappt.. ok jag fick faktiskt sovmorgon imorse men sedan ahr jag suttit och skrivit hela dagen på rapporten om styrning och kontroll. Den ska inte vara inne förrän 7:e januari men jag siktar på att läman in den nästa vecka så jag försöker vekrligen bli klar nu och framåt går det. 1/3 klart nu. En timme till blir det innan jag tar kväll. Rapporten handlar om hur skolans styrning ser ut i kommunen och inom skolan samt hur kontrollen av skolan går till där Skolinpsektionen granskar huruvida skolan följer lagar och regler som ska hållas och vilken kvalitet de håller på undervinsingen mm. De e lite klurigt tycker jag...
 
Igår hade vi skola hela dagen och sedan körde jag och Terese ett jäkla träningspass på gymmet. Vi började med hård löpning och avslitade med styrka och golvkondition. Riktigt skönt. Efter det åt vi god mat och pratade en massa hela kvällen, mycket bra kväll. Idag har det snöat en massa här igen och jag har suttit inne =( Men jag har iaf gjort klart pp för nästa vecka och även pp för Alfred Nobel som jag ska prata om på måndag. Även tvätt av träningskläder hann jag med idag. Det känns jättebra. 
 
Ikväll ska jag bygga eppparkakshus med Malin, får se hur det går ;)
 
Puss och kram !

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback