Bildregn från förra helgen.

2012-02-19 ღ 01:29:32
Hej en lördag som denna!

Jag sov tills jag vaknade av mig själv idag, riktigt skönt. Sedan har jag bara tagit det lugnt i hopp om att försöka bli frisk. Vi hade världens härligaste utekväll igår, först häng med klassen på Upplands och sedan massa dans på Värmlands där jag även träffade Niklas o hans vänner o så pirattjejjorna :) En riktigt kul spontankväll blev det, tack allihop. Nu håller jag på o tvättar o fixar här hemma... ikväll blir det mys hos Sara bara, lagom lugnt o skönt. Imorgon kommer faktiskt Sarah Kings hit o myser o kollar hur jag har det här :) Det ska bli jätteskoj o visa henne hur jag har det här o var jag går i skolan mm.


Mys i Sthllm och Dirty Dancing.







En underbar kväll med några av dom bästa!




Världens bästa Mikael fyllde 20 år, GRATTIS igen lillebror!











Nu säger jag godnatt, detta inlägg skrev jag tidigare idag, men kunde inte lägga upp det då, så nu mitt i natten kommer det upp. Har precis kommit hem från en mysig kväll hos Sara o halkat hem på hal is :P så nu ska ja krypa ner under täcket, Puss!




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback