Dirty dancing!

2012-02-09 ღ 09:29:49
Idag är det en god morgon :) Hoppas ni alla har det. Jag har mäligen redan tagit helg (ellerja, det blir tentaplugg imorn men ingen skola). Idag åker nämligen jag och Sara Hall till Stockholm för att tillsammans med Dahlin och Siri gå på förhandsvisningen av Dirty Dancing. Det ska bli riktigt kul.

Innan det ska vi på middag hos Siri, så myysigt. Jag och Sara åker in lite tidigare så vi kan gå på stan o fika lite ;). Nu ska ja tvätta o fixa lite snyggt här hemma och packa väskan med kläder o allt ja behöver för hemfärden, för jag stannar nämligen hemma hela helgen :). Jag o Dahlin sk ahjälpa Mikael på hans middag o fota med såklart :) Det ska bli jätteskoj faktiskt. Sedan blir det att fira både mamma o brorsan med familjen på söndag innan hemfärd igen.






Puss på er!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback