En bok om au pair-livet?

2012-02-26 ღ 10:57:32
God morgon! Solen skiner här i sköna Uppsala. Men jag ska sätta mig med min bok "Matematikundervisningen dilemman" så det blir ingen sol för mig inte. Sedan måste jag handla mat för veckan o framkalla lite kort. Igårkväll kollade jag och Sofia på melodifestivalen och jag vasr förvånad. Det var många bra faktiskt, förutom christer o Lotta, alltså...inga kommentarer...

Jag har tänkt att börja skriva en berättelse här på bloggen.. en berättelse om tiden som au pair och hur jag uppfattade allt och så.. det var länge sedan jag började skriva, täntke skriva en bok:P Men kom bara ett tiotal sidor och sedan blev det igne mer. Men nu tänkte jag lägga ut här kapitelvis för de som är intresserade :) Så första kapitlet kommer snart. Det jag skriver kommer att hamna under kategorin au pair.

Kram på er!

1 Kommentarer
· Felix Persson

Hej Therese !

Din berättelse om Au pair livet låter jättespännande! Skicka gärna en kopia till min e - mail :)



Med vänliga hälsningar,

Felix Persson

2012-02-27 @ 14:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback