En utmaning

2012-02-28 ღ 19:43:47

En utmaning

Vad gjorde du för tio år sedan? Jaa... då var jag snart 15 år..gick i 8an och skulle döpa och konfirmera mig. Min mormor försvann ur mitt liv då.

Vad gjorde du för ett år sedan? För ett år sedan hade jag precis påbörjat en ny resa när jag startat på lärarprogrammet på Uppsala universitet och bodde då i Uppsalas bästa korridor;) på kantorn. Jag hade då pojkvän hemma och försökte ta reda på hur studentlivet gick till.

Fem snacks du gillar? CHOKLAD, ostbågar, chilinötter, hallonlakrits och nougat.

Fem sånger du kan hela texten till? Räknas franska barnsånger? (kan massor av dem), annars Eloise, dina guldbruna ögon, Ring ring, det gåtfula folket och Summer fo 69.

Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär? Då hade jag betalat av mitt och mammas lån, rest över hela världen, spciellt viktigt är Nya Zeeland och Sydamerika. Sedan hade jag lagt en del på lägenhet, sommarhus mm till senare. Hade självklart delat med mig till vänner och familj, gjort resor tillsammans.

Fem dåliga vanor? Hmm... prata i telefonen för ofta, duscha för länge, äta dålig frukost...

Fem saker du gillar att göra? Träna, fota, leka med barn, skratta så tårarna sprutar, resa.

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa? Aldrig är väl dumt att säga men snowjoggings o overall skulel jag itne klä mig i till vardags, annars tycker jag väl att det mesta är roligt att prova på och vad vet jag vad jag tycker om några år?

Fem favoritleksaker? Telefonen? Min nya systmemkamera, sen vet jag inte mer. Men gillar att bygga lego och leka affär med barn :)

Fem personer jag vill ska göra denna utmaning: Karolina, Dahlin, Daniel :)



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback