Födelsedagar o <3-ans dag.

2012-02-15 ღ 22:51:12
Hejsan :) Nu är det snart slut på skolveckan igen, tiden går så snabbt. Igår var det ju alla hjärtans dag(överskattad dag tycker jag). Jag satt hemma i min filt o pluggade till tentan.. dock avslutades dagen på ett mycket trevligt sätt med god middag och en film tillsammans med lite vin o mycket trevligt sällskap, tack för en mycket trevlig kväll.

Idag fyller min kära mamma år, GRATTIS MAMMA! Hoppas du har fått massa fina tulpaner även om inte jag kan vara där o ge dem till dig.

Nu ska jag hoppa i säng efter en mycket trevlig dejt med kära Sara, alltid lika mysigt. Imorn blir det heldag i skolan o slutspurtplugg inför tentan. Håller mina tummar för Stefan o Karro som skriver sin fösta SO-tenta imorn oxå!

Kramar o gonatt.

1 Kommentarer
· mamma

TACK MIN VÄN!



Jag fick chili con carne, tulpaner och tårta, hur bra som helst tack igen/Puss

2012-02-16 @ 15:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback