Saknar er redan!

2012-02-12 ღ 20:34:11
Nu är jag hemma igen i kära Uppsala, skönt o packa upp o va på hemmaplan. Men ååh va ja saknar familjen redan. Vad myysigt vi har haft det i helgen, det var underbart. Har skrattat så jag gråtit hur mycket som helst, älskar't. Å mamma blev förresten toki när hon såg min jacka som va smutsig som f*n tyckte hon... så nu e den ren o fin igen :D. Tack mamma.

Sedan har vi firat lillebror o umgåtts med vänner o familj, ätit massa gott o skrattat o pratat massor... precis som det ska va. Mamma fyller ju år på onsdag så hon fick sin present hon med. Mamma fick en stor ram av oss där vi hade satt in fina bilder på oss och även på landskap, så den sitter uppe i hallen nu, jättefint blev det. Mikael fick ett presentkort på Live it där han kan välja precis vad han själv vill göra för upplevelse... det lutar väl mot fallskärm :D Tack allihop för en jättehärlig helg!! Nu blir det intensivplugg fram till fredag, men nu ska ja snart hoppa ner i sängen med lite te, för ja har gått o blivit förkyld tror jag =/

Puss o kram! Bilder kommer...

2 Kommentarer
· mamma

Du är ju för gullig/Tack själv för denna jättehärliga helg med allt detta skratt och "tårar" som sprutade och krya på dig nu så hörs vi/puss

2012-02-13 @ 08:53:01
· angelica

Så himla kul att ses!! Det var allt för länge sedan sist, ska försöka röra på arslet och ta mig till uppsala ;) Puss!!

2012-02-13 @ 14:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback