skivstång intervall.

2012-02-01 ღ 18:45:50
Hej hopp!

Nu har jag precis ätit en riktigt god middag och försöker smälta maten här innan jag faktiskt ska bege mig på skivståång intervall :) Det ska bli asskönt o träna lite emellan allt plugg. Jag och Terese ska köra gärnet. Sedan blir det faktiskt liiiiite lektionsplanering och sedan får det vara bra för idag. Har suttit på Blåsen hela dagen lång och pluggat idag, men det tar sig... 7000 tecken fick jag till så snart så =D Känns bra.. imorn e de redovisning, jippi =P

Imorn kväll ska Dahlin sov ahär så vi ska äta middag o mysa med resten av tjejjorna :) Myyyyyys!






En redigerad sommarbild.






Puss och kram

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback