Tack vänner.

2012-02-29 ღ 23:58:52
Hej halloj!

Här hemma hos MT har det varit mys på schemat. Jag och Sara gick hit efter redovisningen och gjorde egna burgare med cheddar :D Mums blev det. Sedan har vi tillsammans med Åland o Karro kollat på film o haft det mys. Nu har vi helg, det känns jätteskönt. Imorgon kommer mamma o Lino o hänger med mig till på fredag, ska bli superskoj! Så imorn bitti blir det till o städa o fixa lite o sedan kanske tvätta.




 

Finingarna !




Juste! Jag har faktiskt druckit en hel mugg med äcklig trolldryck(riven ingefära, citronsaft, riven vitlök, vatten, honung) så nu jäklar hoppas jag att jag är frisk imorn som en nötkärna :D

Nu ska jag lägga mig och sova, tack käraste vänner för att ni finns och tack solen för att du kommer allt oftare nu :)


 

Min kära vän Emelie. Hon kommer till mig på lördag o myser till på söndag,

det var ett tag sen så det ska bli jätteskoj.

 

God natt!

 

 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback