Fokus på träningen!

2012-01-18 ღ 15:20:33
Hejsan bloggen!

Kom precis hem från gymmet. Det blev ett riktigt svettigt pass, 5 km på ca 30 min..  grymt stolt. Vi hade ett riktigt kul seminarie idag om samtal, väldigt intressant faktiskt hur samtal påverkar oss och hur viktigt det faktiskt är att tala med varandra och framförallt att lyssna på den som talar.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa lite här för ikväll blir det Orvars med skönaste gänget och innna det ska jag förbi Ellen o se om ja kan få låna några böcker av henne :)





Här är en bild jag tog på min kära uggla :)


Kram o puss!

PS. Här kommer ett mycket bra citat.

"Jag har inte förklarat det för andra ännu,
så jag vet inte om jag riktigt förstått vad jag menar."


Någon som känner igen sig i detta? :) Det gjorde iaf jag och flera vänner till mig.

Ching!


1 Kommentarer
· michaela

Jag fastande också för det citatet i en av texterna :)

2012-01-19 @ 22:48:12
URL: http://michameela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback