Love it!

2012-01-25 ღ 23:39:32
God kväll :)

Idag började jag dagen med en hel del skola o plugg med textsamtal, det var rätt rolgit ändå. Jag fick agera samtalsledare och vi arbetade utifrån boken "skattkammarön". Nu är det en hel del att göra(3 uppgifter ska in inom kort) så imorn blir det intensivplugg på Blåsen o  träning. Sen ska ja träffa älsklingsemilia :):).

Idag efter skolan  kom Hall(Sara) hit o vi bestämde oss för att ta en tur till Ikea..där jag shoppade loss :P. Näråh men det blev lite doftljus, fina ramar som ska upp på väggen o en ny fin orkidé :) Är sjukt nöjd. Sedan lagade jag turksoppa(röd linssoppa på turkiskt vis) och Sara tyckte det var jättegott. Efter det har vi legat  o pratat o basra lyssnat på massa skön musik o haft allmänt mysigt med levande ljus o så. Sådana stunder är sjukt underskattade tycker jag, att bara vara med de man tycker om och bara må allmänt bra utan att göra speciellt mycket.



 



Jag är sjukt nöjd att jag bor här i tokiga Uppis. Jag tänker tillbaka på tiden innan jag flyttade hit och är väldigt glad över att jag valde att börja och plugga i en annan stad än Stockholm o att jag får uppleva detta, det är verkligen som ännu en resa i mitt liv.

 

Kära Fyrisån.

 




Just det! Jag fick ett meddelande från min vän Cecilia i Frankrike, vi träffades där under min tid i Versailles. Hon berättade att hon blivit mamma o att hon hoppas att vi ses snart igen. Det hoppas jag med, vill verkligen komma ner snart. Sjukt glad för hennes skull o hon hjälpte mig en hel del där med språk o annat. Härliga människor får man aldrig nog av.




Parc monceau                                                  Vi hos farmor o farfar i Nancy.

Jardin du Luxemburg

 













Mys i Versailles trädgården.



Min gata :)                                                            På väg till Målarens trädgård.

Sista dagen i Paris. Jag och min vän Cecilia i parc de musicien italiens.

 


Ja o min räka :)




Bjuder här på några härliga bilder från min sista tid i Paris.




Nu ska jag hoppa i säng för att tagga inför imorgon.

Puss och kram

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback