Ny design på g...

2012-01-26 ღ 23:29:43
God natt tänkte jag säga alldeles strax, har suttit och läst en bok om litterära föreställningsvärldar nu ikväll och sedan ahr jag städat och fixat en del då Emelie Ering kommer imorgon :). Men först blir det skola med samtalsmodeller innan vi tar helg. Jag har en ny design på g så troligtvis kommer den upp imorgon :)

Nu ska jag verkligen sova, är sjukt trött.  I helgen blir det en hel del skoj. Imorn ska ja o Emelie prata o bara mysa. Sedan blir det 04-släpp på Norrlands på lrödag med alla härliga lärare, ska bli riktigt roligt. Å vi börjar med en förfest hos Karro i Flogsta, kommer bli kanon. Hoppas verkligen Dahlin kan hänga på.

Nä nu ska ja hoppa i säng, trevlig helg så länge!!

Tack brorsan, du e så söt :)

 

Emelie på Djurgården för ett tag sedan :)

 

 


 

 

Lite lek med nya kameran :)

 

Natti!

 

 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback