Midsommar.

2012-06-26 ღ 17:01:21
Hej bloggen!
 
Nu sitter jag här skiiittrött i soffan :D Har precis varit ute och sprungit med Manda.. asskönt. I fredags firade jag midsommar med brorsan och goda vänner. Det började med midsommarlunch och dans på Resarö och sedan åkte jag och Camilla vidare till Michaela med vänner i Vallentuna och där hade vi 5-kamp, grillade, blåste bubblor ;) och hade allmänt trevligt, riktigt härlig dag. Tack vädergudarna också för en kanonsolig dag och fin natt. Igår var jag rätt seg men det blev middag hos familjen och sedan såg vi på fotboll, hängde med Rickard hem sen också :).
 
 
Midsommarlunch på Resarö med goa vänner :)
 
 
 
 
Många foton togs.. jag och fina lillebror...
 
 
Dansade gjorde jag och Camilla :)
 
 
Sedan bar det av till Vallentuna och Dahlin med vänner.
 
 
Där grillade vi en massa i solen...
 
 
och hade 5-kamp utan fusk...eller ?
 
 
 
Tack alla inblandade för en helt underbar midsommar.
 
 
 
 
 

2 Kommentarer
· Camilla

Fiiint!

2012-06-26 @ 17:39:51
· Michaela

Fina bilder!! Skicka :D så skickar jag till dig kära vän !!! :) <3<3<3<3

2012-06-29 @ 17:26:02
URL: http://michameela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback