En produktiv dag!

2012-03-08 ღ 15:59:31
Hej bloggen!

Jag håller just nu på o tvättar min kära tröja som råkade få ketchup på sig(ja den e vit o ja e klantig) så ja hoppas verkligen den blir ren o fin igen. Jag är ledig idag och gick upp redan 8 imorse för att hinna med en del saker idag. Jag körde ett hårt träningspass imorse(5 km löpning, 5 km crosstraining o mage). När jag stod på löpbandet satte brandlarmet igång och alla fick avsluta för en stund, men det var som tur bara falskt alarm så vi kunde snart köra igång igen. Sedan mötte jag Emelie där, kul att vi är ett gäng i klassen som tränar på samma friskis :D

Sedan har jag varit i skolan o skrivit ut en del viktiga dokument, lagat köttfärsfyllda paprikor till lunch och även tvättat då. Nu ska ja sätta igång med att sammanfatta lite antcéckningar o snart rulla köttbullar, för Sara kommer hit ikväll o äter middag o resten av kladdkakan som ja har kvar från i tisdags :D




Puss o kram!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback