En underbar helg i Sthlm.

2012-03-27 ღ 21:13:57
Hej bloggen!

Nu sitter jag här och försöker tagga inför imorn då min sju veckor långa VFU(verksamhetsförlagd utbildning) börjar. Det ska bli jättekul och intressant att få träffa klassen och se vad och hur de arbetar, samtidigt som jag är sjukt nervös och rädd för att man inte har kunskaper nog.

I helgen som spenderades hemma i Sthlm hände en hel del. I fredags var jag hemma hos Tina och träffade kidsen o Malin o Julia var oxå där :)

Hjärta!


Sedan bar det av till stan för att träffa Emelie Ering och äta middag. Vi gick till Vapiano i Gamla stan o fy vad gott det var. Det blev en pasta med jätteräkor o pesto, så himla gott. Efter det åkte jag hem till familjen o myste med jordgubbar o glass.

Lördagen tillbringade jag hos nagelsalongen o frisrsalongen o blev vårfin. Sedan blev det även en fika med Amanda och utställningen ADHD i bild, riktigt bra utställning, grymma bilder!

 

En del av min tokiga familj.

 

Jättegod efterrätt.

Lördagkvällen spenderade jag hemam med familjen och söndag morgon åkte vi till Skogås för att kolla när Lino spelade träningsmatch, kallt men soligt va re. Söndag eftermiddag träffade jag Sanna o hennes knoddar o vi fikade o myste en del=) Det var kul o få träffa de igen.

 

Duktiga du!

 

Det var en kanonhelg :)

 

 


2 Kommentarer
· Madde <3

Åh vilka fina bilder du fick ! <3

Saknar dig redan ! <3

2012-03-28 @ 09:28:57
· Tess

Tack LINO! <3

2012-03-28 @ 17:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback