Livet på en pinne.

2012-03-14 ღ 18:17:20
Hej bloggen :)

En gladare Tess idag.. jag hämtade ut den förbaskade tentan imorse och jag KLARADE MIG. Jag fick Godkänt och är så himla glad för det, riktigt lättad. Det känns sjukt jävla bra. Sedan har jag njutit av solen, gosat med lilla Dante och varit på mysfika med Evelina o Sara. En perfekt dag alltså :) Nu ska jag snart iväg o träna med Terese å det blir skivstång + intervall. Sedan blir det nog hopp i säng då morgondagen innebär TENTAPLUGG. Imorgon kväll kommer Emma och Kristin hit på middag så det blir jätteskoj. Nu måste jag sätta mig med plugget lite för imorn ska jag ha lite sammanfattningar att plugga på.



Lägger in en skön bild från Götet 2010, livet på en pinne.




Åh vad mycket lättare allt känns helt plötsligt. Vännerna kan få det att kännas 10 kg lättare bara genom en fika... ett skratt, en blick. Nu är det fokus på plugg, träning  o snart VFU, vilken vår :)


Puss o kram

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback