Solig fika.

2012-03-22 ღ 19:34:04
Hejsan!

Jag håller på o tävttar just nu o samtidigt äter jag o ser på Sveriges mästerkock :) Det är sjukt spännande nu..! Idag har jag varit ledig och bara varit i solen o haft det bra. Jag var o träffade Sara en snabbis o sedan fikade ja me Katha o Andrej, så himla kul o snacka lite, det var ett tag sedan. Nu sk aja fixa o trixa lite o packa väskan för imorn bär det av hem till sköna Sthlm för en härlig helg med nära o kära, ska bli jättemysigt faktiskt.

Hörs snart

PUSS

1 Kommentarer
· Maria - mamma till Liam ☆

jag har för mig att hon köpte den i new york, men jag är inte säker. ska komma ihåg att fråga nästa gång jag träffar henne :)

2012-03-23 @ 08:18:01
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback