TENTADAGS!

2012-03-20 ღ 21:33:03
Hej hopp mitt i tentaplugget. Jag, Sara och Dahlin har suttit på café Linné hela dagen och pluggat inför tentan och imorn bitti gäller det, sista salstentan för denna termin, skönt. Sedan ska vi ut på nästan 7 veckros praktik, ut i verkligheten!

Ikväll var jag o tränade med Veronika.. vi körde Fuego, typ som zumba, askul var det. Jag får se om jag orkar träna imorn efter tentan.. skulle vara skönt men får se. Sedan blir det en härlig tentafest med klassen imorn kväll för att fira o släppa loss lite :)

Juste, jag har gjort något helt crazy idag, men berättar det en annan dag... impuls, javisst!

Nu ska jag läsa igenom papprena igen och tagga tagga tagga genom massa sömn inför imorgon. För sedan har jag en underbar helg att se fram emot. Det blir nämligen sköna Sthlm på fredag o träffa gudbarn, familjen, vänner o fixa mig fin o vårfräsch :) Men innan det ska det tränas o tvättas oxå, full fart.




Bara några bevis på hur galen ja é...

 

puss o gonatt!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback