Underbar dag.

2012-03-03 ღ 00:22:13
Hej igen mitt i natten :P Det börjar bli en vana nu, men det händer så mycket kul om dagarna att det inte finns tid för att  skriva. Sara åkte hem för en stund sedan. Vi har lagat sjukt god fredagsmiddag o kollat på Tarzan. Jag, Lino och mamma har haft det jättemysigt här. Det blev middag här igår och sedan spel mm. Idag gjorde vi Uppsala;) Lager 157, lite bok-REA, fika på Storken mm. Det var jätteskoj o ha dem här.




Jag fick lite presenter o jättefina tulpaner av snälla mamma, tack <3



Lino fotar när jag provar nya jackan :P



Haha, mys på Storken.



Tack för en mysig dag.



Nu ska jag sova för imorn kväll kommer bästa Emelie hit, så det blir lite fix innan dess. Nu ska jag sova för jag är sjutk trött.

Puss o God natt

1 Kommentarer
· mamma

Tack själv vännen! Vi hade det jättemysigt och trevligt med dig, men det har man ju alltid. Ha en fortsatt trevlig helg med Emelie nu/puss

2012-03-03 @ 11:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback