PM-skrivande och födelsedagsfika :)

2012-05-12 ღ 22:49:37
Tänkte faktiskt hoppa i säng redan, astrött. Blev inte så jättemycket sömn inatt.. dock gjorde det ingenting. Har haft en bra dag, kommit långt på PM:et, fixat ihop pp för klassen och varit på Nilles födelsedagsfika :) Det var mysigt o träffa lite sköna människor mitt i skrivandet. Nu ska jag ladda för imorn blir det plugg några timmar på dan innan grillningen på kvällen. De e en del o fixa med nu så jag skrev en to do-lista. Imorgon ska den checkas av, så mycket som möjligt.

Jag måste bara säga att jag har träffat en trevlig prick.. en besserwisser.. ett lejon.. ;)

Ta vara på dagarna och gör det som faller dig in. Spontant e bäst :D

God natt!

2 Kommentarer
· Zion

Hmm, vem kan denna Besserwi... detta Lejon vara :)

2012-05-14 @ 13:33:22
· Tess

Hmm... ja. Undrar vem de e. Någon du känner? ;)

2012-05-14 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback