Sista dagen.

2012-05-28 ღ 18:29:57

Nu har jag precis gått från familjen dör jag är barnvakt ibland. Idag var sista dagen innan sommaren.. Å fy vad jag kommer sakna de små trollungarna!! De blev jätteglada för albumet och som avslutningsmiddag gjorde jag egna köttbullar:) mums! Nu blir det en joggingtur och hem och städa sen.

Imorn är det träning, gränby och häng med gänget som står på schemat. Sedan blir det packa och tvätta i slutet på veckan.. Snart bär det av från Uppis efter tredje terminen i denna underbara stad med ännu fler klarade tentor och massa hp :)

Lägger in en bild på den sköna present som Sofia fick av mig :) where is Therese? Where is Therese? Hajar ni;)


Puss!


1 Kommentarer
· Sofia

In the samsung phone!!!! :D

2012-05-31 @ 17:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback