Varning för gnälligt inlägg.

2012-05-10 ღ 07:15:25
God morgon!! Eller nej, den är itne speciellt god faktiskt. Jag är så sjukt trött på kliande ögon, rinnande näsa, jobbig hosta o allmänt ofräscht ansikte bara =(. Igår var jag faktiskt hos läkaren med min hosta för den är outhärdlig nu och han trodde att det var en sorts asmta i och med allergin så nu har jag fått en sån där jag ska andas in i två gånger om dagen, hoppas verkligen det hjälper. Har redan kliat ögonen röda och klockan är sju...jippi. Ser inte alls fram emot att gå på matematik-kurs idag med vår handledare... en föreläsningssal där jag ska sitta o snora o hosta, får se om jag stannar eller går hem, men jag går dit iaf...

Usch... inte kul alls, men det går snart över antar jag. Annars är livet härligt :) Har skrivit klart lektionsplaneringen i matematik nu och börja tpå PM:et så det ska skrivas klart i helgen och imorn har jag min sista lektion förutom den examinerande som är på tisdag. Det ska bli otroligt skönt med sommarlov :D Men nu lite frukost o sådär...


Puss o kram!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback