En utmaning!

2012-11-23 ღ 11:45:57

Hej mitt i lunchen. Jag har haft mitt projekt "Astrid Lindgren" nu hela förmiddagen och det var intressant. Barnen verkar intresserade och förväntningsfulla. Det är kul. Introduktionen till texten var dock lite svår då det inte gick fram tydligt vad jag menade med beskrivande ord. Det blev mycket prat av mig och vi försökte reda ut en del. Hoppas lite har satt sig nu iaf och att de kommer igång med skrivandet på måndag:)

Hoppas jag kan få de att förstå för jag vet att de kan skriva underbara texter. Men det är också roligt och utmanande när det inte går dom man tänkt sig. Som eleverna sa idag när jag sa att jag inte skriver så fint på tavlan "man kan inte göra allt rätt och man lär sig av sina misstag"
:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback