Grattis vännen!

2012-11-22 ღ 08:19:29

God morgon! Sitter nu på bussen på väg till praktiken igen. Den åkte inte ifrån mig idag:) trots att jag satsade på senare bussen. Idag är en stor dag.. För idag sätter jag igång med mitt projekt med eleverna som jag ska leda i ca 3 veckor. Det har inneburit mycket planering och mycket tid och kommer kräva lika mycket till men det ska bli riktigt intressant att se hur det går och vad som blir som jag tänkt det och vad som blir annorlunda. Alltid lär vi oss något och det är ändå det som är det viktigaste :)

Men idag har jag en introduktion av det hela på ca 25-30 min. Jag återkommer senare med hur det gick...

Sedan vill jag önska min Vän jenny som jag kännt i hela 25 år nu ett stort grattis på din 25-årsdag!! Önskar dig en underbar helg. Du var några timmar tror jag när jag såg sig första gången, kan inte säga att jag brydde mig jättemycket just då. Du var mest en klump som knappt såg mig i ögonen ;) men inte mycket bättre var jag. Dock var det något som gjorde att jag fastnade..

För vem gav jag min första blöta vän-puss och vem tog jag med på min första kryssning som 5?-åring?? Det var också dig jag hittade på ett alldeles eget språk med och med dig skrattar jag så att magen viker sig och tårarna sprutar. Det kallar jag riktig vänskap. Glad att vi träffades. Kram!

Puss och kram!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback