Hemåt!

2012-11-14 ღ 15:27:29

Nu sitter jag och väntar på lantbussen:) det har varit en jättemysig dag och jag hade min första riktiga lektion :) eleverna uppskattade uppgiften och det gick väldigt bra. Läraren ville att jag kör den metoden nästa gång med på so.. :) min handledare tyckte att det gick mycket bra och att jag tog elevernas frågor bra och att jag även ställde följdfrågor när det var lämpligt.

Även att jag sa till de när det behövdes fick jag credd för:) hon gav mig vissa bra tips och sa att jag ska vara riktigt stolt :) jag hav henne även tips för vad vi kan göra på eng imorgon och hon blev glad då hon inte hunnit planera något :) hon verkar vara väldigt engagerad och bra lärare.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback