Kurs med Kurt!

2012-11-21 ღ 15:16:25

Jag har redan slutat :D skönt! Tänkte faktiskt prioritera lite städning och ett träningspass idag. Kursen var bra eller iaf halva:) det var väldigt intressant då de pratade om läs och skrivsvårigheter och hur man kan upptäcka sådant i tid. Mycket som är användbart i vardagen.

Sedan åkte vi till gränby och åt en god lunch och efter det var vi med på bloggskapandet vilket kändes lite mindre relevant men kul att se.

Jag har ju hållt på och klura tusen gånger på mitt estetiska dimensioner-arbete och nu känns det som att jag börjat få ihop något iaf. Hoppas det iaf. Satsar på ca 10 lektioner och sedan får vi se... Men imorgon startar jag med en egen pp och lite övergripande vad vi ska jobba med.


Puss!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback