Nationella läsdagen!

2012-11-15 ღ 19:30:45

Hej bloggen. Idag som egentligen skulle bli en kort dag har varit lång och intensiv samtidigt som den har varit väldigt mysig och lärorik. Vi börjar med imorse då bussen åkte ifrån mig så jag kom fram lagom till rasten, vilket min handledare inte tyckte gjorde något alls och det var skönt. Det är väl sånt som händer:)

Sedan fortsatte jag med so och de fick göra klart det vi gjorde häromdagen. Det gick bra och nu är alla klara. Efter lunch hade jag hand om lektionen som handlade om nationella läsdagen!

Jag tände ljus och lade mattor på golvet så vi satt i en ring och pratade kring några kända citat om läsning och böcker och sedan varför set är bra och roligt att läsa, uppskattat och intressant blev även detta:)

När dagen var slut satt jag och min handledare och pratade några timmar om hur jag kan lägga upp mina uppgifter och arbetet och spånade på massa roliga idéer. Måste säga att min handledare är underbar!!

Det krävs en hel del planering kring uppgifterna nu närmsta dagarna och även läsning så ikväll ska jag skicka in studieplanen och imorgon gör jag de sista observationerna så har jag det klart då det var mitt mål denna veckan.

Intervju med rektorn blir troligen på måndag så att jag kan börja med det arbetet nästa vecka. Läsning inför intervjun hinner jag imorgon då vi slutar tidigt och Emilia kommer inte förrän halv fem. Sedan är det heeeeelg!! Mys! Det ska bli skönt och kul att träffa Emilia:)

Nu ska jag fixa lite, puss på er!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback