Texter med sting!

2012-11-19 ღ 16:41:07

Hej bloggen!!! Nu är jag på väg hem i svarta natten känns det som. Dagen har varit lång men gått väldigt fort. Imorse hade jag historia med eleverna och det var jättekul:) sedan har vi arbetat en del med matte, spelat kort och efter lunchen blev det intervju av rektorn ang styrning och kontroll. Det gick även det smidigt. Eftermiddagen har jag tillbringat till att renskriva intervjun och deltagit i utvecklingssamtal med en elev. Underbar elev! När läraren frågade honom vad han hade för mål sa han att han ska försöka skriva texter med sting! Hihi vilken go kille:)

Nu ska jag hem och äta en god middag och planera veckan. Puss!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback