Energiiiii!

2012-10-16 ღ 17:14:50
Hej bloggen :) :):) Känner mig sådär glad idag :D Varför vet jag inte... kan vara för att jag har underbara vänner, massa löv att sparka på ute, supermysigt extrajobb, en mysig liten lya som är min, bara min... och för att jag ska på dubbelt träningspass snart. Mitt i allt plugg med hundra olika texter att göra, gäller det att hitta de där ljusen, de där sakerna som lyser upp tillvaron och jag har hittat en sak som förgyller mina morgnar nuförtiden förresten, nämligen Filip & Fredriks podcasts, heeelt underbara! Har alltid diggat dessa killar men det är asskönt att köra ett avsnitt medan man är ute och promenerar eller äter frukost, får alltid läpparna att le :D.
 
Häromveckan gick jag ur Facebook, kände att jag behövde en paus därifrån. Jag kände tat det började ta över mitt liv, jag vet det att det låter sjukt och överdrivet, men det var precis var det var...helt sjukt. Det känns skönt..syftet var att få distans till det och kunna gå in då och då för att kolla in inbjudningar och meddelanden, men att inte hela tiden vara beroende av skiten. Får se om jag lyckas hålla mig borta ett tag. Idag har jag suttit med Josefin(trött tjej)..haha, eller nej det var Karro som var trött idag, undrar om hon somnade i sackosäcken på gymmet :D Fick en del texter lästa och så arbetade vi en del i arbetslaget också och förberedde för intervjun imorgon. Vi ska nämligen intervjua någon flerspråkig som har erfarenhet av svensk skola. Det ska bli kul. Ikväll ska jag gå på fuego(typ zumba) och intensivpass med Terese. Hoppas jag orkar med båda :D
 
Igår var det måndag och jag åkte och hämtade barnen på dagis för att sedan ta oss hem och äta lite frukt och gå mot gympan. Sedan lagade vi mat(läs jag) och åt..dock blev lillan jättegnällig och frös massa så jag tror att hon började bli sjuk.. =( Bäddade ner henne i soffan till mamman kom hem, lilltussan,
 
Imorgon fyller Karin år :D Då ska vi börja dagen med hotellfrukost nere på stan för att sedan köra stenhård pluggdag.
 
MYSHÖST! Hösten är här och snart vintern med, då gäller det att värma sig med vänner, halsdukar och en massa träning(och några koppar te också)
 
 
 
 
Pussss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback