Hejdå Sunne!

2012-10-09 ღ 01:15:45

Hej igen! Jag och Emilia har haft en jättemysig helg i fina Sunne. Vi har ätit gott, promenerat, fotat höstens färger, varit på Selma spa och bara haft allmänt trevligt.. Vi har varit sjukt trötta ibland oxå.. Haha och jag har skrattat till tårarna sprutade:) perfekt avbrott i plugget helt enkelt. Igår hade vi en heldag på Selma spa.. Så underbart.. Vi åt tre olika rätter till lunch och sedan simmade, tränade, bastade och relaxade vi i bubbelpool och solstolar..

Nu håller jag på och försöker ta mig hem igen och det går sådär.. Det blev något fel med tågen så vi blev stående i kul 1 timme och missade därav anslutande sthlmtåget.. Men nu har jag iaf kommit på ett annat tåg och är nu på väg mot Sthlm och Uppsala. Ikväll blir det nog bara packa och fixa och sedan myskväll hos Sara såklart:)

Tack för en grym helg!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback