Nattliga tankar

2012-10-23 ღ 00:36:15

Hej mitt i natten.. Tanken är art jag ska slumra djupt nu.. Men det gör jag inte. Jag har tusen tankar i huvudet just nu och kände att jag behövde skriva av mig lite.. Jag mår bra och lägger mycket tid på träning just nu, vilket är jätteskönt för det får dagarna att kännas lättare:) men det är även sjukt mycket med skolan just nu.. Det är ju en hel del denna vecka, sedan tentan och även planering inför vfu, lektioner, teman mm.. Hur ska man hinna med allt!? Och däremellan ska man laga mat, matlådor, extrajobba, träna och sova... Planering planering planering. De finns de som har två tentor nu och även familj på det.. Jag har höga krav på mig själv vilket är bra men ibland blir det kanske att man gör saker värre än vad de är.. En sak i taget.. Tur att jag är ledig imorgon så jag kan sitta hela dan i bibblan och checka av lite saker... Tack bloggen!!

God natt allihop!!


Pusssss! Tack alla mina fina som finns runtomkring mig och ger mig energi:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback