Flashmob!

2012-09-21 ღ 09:47:45

Hejsan!! Idag är det äntligen fredag och jag sitter redan i skolan och läser trots att vi inte börjar förrän 10.15. Ikväll gäller det, vi är ett gäng som ska skapa en flashmob utanför Uppsala Centralstation idag kl 17.00 till låten dansa pausa med panetoz. En flashmob är när en person blejar sansa på en offentlig plats och sedan vlur set bara fler och fler som sansar till en och samma dans.

Det hela går ut på att dansa för fred. Det ska bli riktigt spännande, hoppas att det kommer riktigt mycket folk.

Efter det åker jag hem till Stockholm för att umgås med familjen i helgen och fira min moster som gifter sig imorgon.

Lägger in några fina bilder från igår när jag var hos mina söta barn. De är ju för goa. Måste berätta vad Astrid sa när vi satt och åt middag...

Jag: jag ska åka hem till min mamma imorgon..
A: har du ingen pojke?
Jag: nej.. Tycker du att jag ska ha en pojke?
A: ja.. En pojke.
Jag: okej.. Men det är inte så lätt.. Man måste hitta nån först.
A: men har du letat i hela stan då?
Jag: nee..
A: du måste leta i hela stan först.. Sen måste du vänta.. Sen kommer en..
Jag: jaha.. Men hur ska man göra då?
A: du kanske kan säga hej?

Haha, de är för söta de små :)


Trevlig helg! Puss!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback