Gymnastik

2012-09-24 ღ 17:09:50

Hej bloggen!! Bra början på en ny vecka. I helgen har jag varit på bröllop då min moster gifte sig. Det var god mat och mycket dans med trevliga människor. Mysigt! Sedan har jag umgåtts med familjen. Idag blev det pm-skrivande i skolan till jag skulle åka och hämta barnen på dagis.

Nu sitter jag och väntar på dem medan de är på gymnastik:) dom e så himla söta! Sedan blir set myskväll hos Sara med gänget. Imorgon fortsätter pm-skrivandet och hoppas kunna bli klar då. Sedan blir det en hel del träning i veckan också, supertaggad! Förresten! Jag har fått mina första converse någonsin :)

Här är några bilder från helgen.



Puss och kram


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback