PM!

2012-09-25 ღ 23:23:27
God natt! Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag ramlar i säng... Idag har det varit fullt ös. Jag började dagen med PM-skrivande tidigt imorse i skolan tillsammans med Christel. Sedan satt vi och slet med PM:et till 15.00 då jag åkte och hämtade mina söta barn :) Vi plockade löv, gjorde lövblommor, tittade på Alfons, busade och lagade mat :) Tack finisar för att jag får ett skönt avbrott i studierna ibland :D
 
Sedan åkte jag direkt från jobbet till träningen och körde löpband + skivstång intervall = slut! Nu hoppar jag i säng för imorgon är en ledig dag som innebär tvätt + slutföra PM och sedan gå på stan och fixa lite. 
 
Juste! Vi har ju hund nu, Sofia har köpt en... inte jätteglad för det då jag är rädd och obekväm med hundar så det är ett jobb det med som jag hoppas ska bli lättare snart... får se hur det blir, men vi ska kämpa, annars får jag helt enkelt flytta =(.
Jag har något superskoj att berätta :) Jaghar precis bokat biljetter till skogen = Sunne. Jag åker till Värmland och Sunne nästa helg för att hälsa på min käraste Emilia! Ska bli underbart myyys!
 
 
God natt allihop nu!
 
 
 
 
PUSSS!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback