Skolstart!

2012-09-04 ღ 22:27:16
Hej bloggen!
 
 
Igår startade skolan och det var jätteskoj att få träffa alla igen och sätta igång. Jag köpte även två böcker som kommer att behövas under kursen och jag har läst en del till seminariet vi har imorgon. Egentligen var det ju veterandagen idag och sedan utgång på Snerkan men jag hoppade faktiskt över det och tog en lugn kväll hemma. Det blev läsning, träning och så.. Skönt. Imorn blir det att åka till skolan och läsa lite innan seminariet börjar. Imorgon kväll är det ävend ags för den legendariska pubrundan :D Det ska bli jättekul!!
 
NU tänker jag hoppa i säng, jättetrött. Puss och godnatt!
 


 
 
Bjuder på några sommarpics!
 
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback