Podcasts.

2013-04-15 ღ 11:57:00
 
God förmiddag allihop. Jag har tyvärr inte blivit bättre utan fick strunta i skolan idag som jag verkligen hade behövt gå på, men kände mig inte alls i form.. har en hemsk hosta. Så idag blir det ingen skola och inget jobb, utan bara kurera mig.
 
När man är sjuk är det ju perfekt läge att bara ligga hemma och lyssna på podcasts och det är precis vad jag gör.
 
Filip och Fredrik är några jag lyssnat på en tid och nu även börjat lyssna på Alex och Sigge, men jag vill lyfta en annan podcast som är väldigt roande, nämligen Philip och Svanberg. Har precis börjat lyssna på dem och kan inte riktigt sluta lyssna. Så har ni inte lyssnat på dem, gör det!
 
Några sköna ämnen och ord jag redan fastnat för är stakettecknet, din skrivstil visar din ålder eller ditt kön och ävn avsnittet om guilty peasur
 
 
 
 
 
Sköna grabbar som förgyller tillvaron, fortsätt med det ni gör :)
 
 
Puuss!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback