Resfeber.

2013-04-28 ღ 09:36:38
God morgon blogg :)
 
Imorgon är det kvalborg och sedan Valborg....ja och idag är det ju skvalborg och igår vad det svalborg och dagen innan det var det smalborg om ni ville veta det. Sedan när allt är över är det dvalborg, haha. Men hur som... det ska bli roligt och jag ber till vädergudarna att ge oss en riktigt solig valborg så vi kan hänga i Eko. Igår gick jag och Sara ut till Ikea och Elgiganten för att jag skulle köpa ny laddare till min systemkamera och ja 500 kr fattigare hade jag en iaf. När jag kom hem bestämde jag mig för att göra en riktig genomkoll i lägenheten för att en sista gång se om jag hittar min gamla laddare så ja inte gör en tabbe......och mycket riktigt, längst in i garderobe låg den. Så nu ska jag med glädje åka och lämna tillbaka den jag köpte =D
 
Sedan ska Kim klippa mig idag och så blir det till att handla hem mat o så.  På lördag morgon reser jag till Paris... iiiiih. Ska bli jätteroligt, men jag är lite nervös då jag ska åka till Bretagne på tisdagen och vara med familjen i 2 dagar... språket o allt, läskigt. Men det ska bli så skoj att träffa min lilla räka.
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag snart bege mig.
 
Ha en fin dag!
 
 
 
 
 
PUSSSSS
 
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback