Tillbaka till Uppsala.

2013-08-28 ღ 17:28:35
Nu är snart sommarlovet slut och detta känns extra mycket nu när jag är tillbaka i min kära studentstad. Jag fick skjuts igår av en fin vän och sedan hade vi en mysig Uppsala-kväll. Idag har jag varit ute i solen hela dan, först en frukostdejt med Dahlin och sedan stan med Kim och Evelina. Det känns jätteskoj att vara tillbaka igen och träffa alla goa människor här. Var man än går stöter man på någon man känner. Har en del och fixa och trixa med här hemma, men snart är verkligheten tillbaka. Jag har haft en jättefin sommar hemma med mycket sol, bad och avslappning. Även en hel del löpning har gjort min sommar.
 
Förresten, jag har nu fått upp ögonen (öronen) för ännu en podcast, nämligen Hannah och Amandas! Den är ju så härlig, en riktig må bra-pod!
 
 
 
Stockholm i mitt hjärta för alltid :)
 
Nu ska jag skriva inköpslista.
 
Puss och kram!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback