Tar en helg i Sthlm.

2013-02-01 ღ 16:11:12

Hej på er!! Nu är det helg igen och ännu en vecka i naturens tecken har gått. Vi har varit ute på erken och övernattat, borrat i isen, tagit vattenprover och sedan har vi hunnit borta bort oss på BMC och stått i kö på stocken(det är väl det man gör där?)

Nu blir det en helg i Sthlm få jag jobbar lördag och söndag och imorn kväll blir det Nike blast night med bästa Sara på Globen;) jag ska erkänna att jag trivs riktigt bra i Uppsala och att det tar emot en aning när man ska lämna denna stad för en helg. Alla underbara människor man lärt känna, allt som känns så hemma bara.. Men det är klart kul och komma hem till familjen oxå.

Tack alla fina människor som har gjort och gör min studietid underbar och oförglömlig och tack Uppsala för att du är en fantastisk stad :)

Sedan vill jag självklart säga GRATTIS till Malin som fyller 23 år idag. Vi firar det rejält snart;)

Puss och kram


1 Kommentarer
· Malin

Tack underbara du! Ha en fantastik helg hemma, ses nästa vecka! <3

2013-02-01 @ 16:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback