Bland det bästa jag gjort.

2013-07-14 ღ 11:05:00
 
 
Det var helt fantastiskt, men nervöst. Men vilken underbar känsla att bara få falla fritt....obeskrivligt. Jag har precis som alla andra, fått känslan att jag vill upp igen. Det är nog lätt att bli beroende. Vill tacka familjen för denna perfekta 25-årspresent och även Stockholms fallskärmsklubb för en fantastisk dag och ett grymt hopp, lätt ett minne för livet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag fick denna upplevelse i present och viste att jag ville göra detta, samtidigt som jag har varit nervös och rädd för vad som kan hända under ett sådant hopp. Min lillebror som jag hoppade med fick ett väldigt speciellt hopp då hans fallskärm utvecklades alldeles för snabbt och då trasslade ihop sig. Detta gjorde att han fick åka på reserven vilket i sin tur gjorde att han knappt fick känna på det fria fallet och heller inte fick någon video eller bilder. Detta fixade personalen grymt bra och gav honom ett presentkort på ett nytt hopp, tack för det! Alla ni som funderat på att göra detta, gör det! det finns inget jag tidigare varit med om, som kan jämföras med att falla fritt från 4000 m höjd, det lovar jag er.
 
Jag är grymt stolt över mig själv, att jag gjorde detta. Livet är för kort för att tveka, live it!
 
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback