Lärare/studier

2013-11-12 ღ 11:37:46
Hej hopp i regnrusket!!

Idag är det en riktig höstdag verkligen. Men det gör inget för jag får vara bland massa underbara ungar och lära mig en massa nytt.. Som att det faktiskt är bra med mössa och stövlar om man ska vara rastvakt.. Jag kanske inte beröttat... Jag arbetar som lärare nu 50 % fram till jul parallellt med studierna. Jätteskoj och lärorikt! 

Fick även två beundrare idag på rasten.. Två killar i Klass 2 som prompt skulle ha en puss och jag fick välja om det skulle vara på munen eller kinden... Hihi tokungar! 

Nu blir det strax religion och sedan hem och fortsätta läsa. Imorgon väntas föreläsning igen. 

Puss på er!!




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback