Framgång.

2013-10-18 ღ 11:50:52
 
Hej hopp!
 
Nu är det helg om några timmar, tjoho! Men först ska jag ha 3 timmar seminarium...ja.. Jag trodde vi hade det imorse kl 9.15 så jag var tidigt uppe och satt och väntade men ingen dök upp, visade sig att grupperna var ihopsatta och vi börjar kl 13. Så det blev ett hårt träningspass och lunch och nu ska jag fixa lite här hemma innan seminariet, för ikväll kommer Emelie Ering på besök. Vi tänkte laga gott och bara mysa.
 
Förresten så var jag ute och vikarierade igår och fick veta att jag får en 50 %-tjänst fram till jul i en klass 1. Det ska bli hur kul som helst och väldigt lärorikt. Dock blir det rätt hårt, då det är två tentor som ska klaras av samtidigt, men jag hoppas det går bra :) Solen har tittat fram nu också så det blir nog en bra dag.
 
Ha en superfredag så hörs vi snart.
 
Puss och kram
 
 
 
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback