Underbar 101-årig tant!

2013-10-25 ღ 08:25:20
Idag på Nyhetsmorgon var det en tant som var med, inte vilken tant som helst inte. Dagny, 101 år med två bloggar som hon skriver i varje dag. Hon var så sjukt inspirerande, bara att hon har egna erfarenheter från första världskriget. Den uppfinning som hon fann väldigt bra var kylskåpet, då hon endast hade ett skafferi som barn...bara en sån sak liksom. När Jenny frågade henne vad hon gör för att vara så pigg och fräsch som 101-åring svarade hon: "Jag gör inte sådant som en tant borde göra, jag struntar i vad en tant inte kan göra, för jag gör det jag vill göra" Underbar! Du gjorde min dag!
 
Här är en av Dagnys bloggar, in och läs!
 
http://www.123minsida.se/bojan/
 
 
 
Ha en fin dag allihop! nu blir det fortsatt tvätt och en del plugg innan jag tar fredag.
 
Puss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback