Intensivt!

2013-09-10 ღ 22:47:13
Hej allihop! Nu har jag precis ätit god korvstroganoff efter ett hårt intensivpass, det var så himla skönt idag! Vi hade en lektion idag på två h och det gick jättebra. Imorgon blir det träning och plugg en del då jag har en uppgift att fixa. Kvällen ska jag tillbringa hos fina Emma och Kristin:) myyys! 

Förresten, jag provade yoga i söndags och det var jättehärligt. Har tänkt att gå på det nu en gång i veckan för att bli lugnare och smidigare.




Ett stort grattis måste jag säga till Viktor som fått jobb nu efter många om och men:) 

Igår var jag med mina små barn och det var mys som vanligt. Det var premiär på gumpan och jag fick sitta med och titta. Så roligt att sitta med alla föräldrar och vara stolt och glad när dom är så himla duktiga.









Pusss och kraaam! 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback